Versenyre hívja a diákokat a Google
Főiskolásoknak, egyetemistáknak hirdetett versenyt a Google: a hallgatóknak az a feladatuk, hogy közismertté tegyenek egy vállalkozást és annak honlapját.
A stratégia kidolgozása után a diákoknak három hetük van a marketingkampány levezénylésére, majd az eredmények kiértékelésére. A nevezés mindenki előtt nyitott, de különösen ajánlott a marketinges, reklámmenedzseri, e-kereskedelmi és médiatudományi képzésben részt vevő diákoknak, hiszen a verseny kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy valós munkatapasztalatokat szerezzenek, miközben a világ másik felén élő társaikkal mérhetik össze képességeiket és tudásukat - közölte a Goggle.
A hirdetést bármilyen nyelven feladhatják a hallgatók, de a beadandó jelentésnek és a verseny segédanyagainak angol nyelvűnek kell lennie. A végső sorrendet mintegy harminc szempontot figyelembe véve alakítja ki az egyetemi tanárokból álló zsűri. A legfontosabb tényezők: az oldalletöltések száma, az egy kattintásra jutó költség, az átkattintási arány, a kulcsszóválasztás, a szöveges hirdetés kreativitása, a költségvetés hatékony felhasználása, valamint az előzetes és az összefoglaló jelentések minősége.
A verseny győztesei tanárukkal együtt egy utazást nyernek a Google központjába a kaliforniai Mountain View-be, ahol többek között az AdWords-öt kifejlesztő csapattal is találkozhatnak. Az oktatóknak legkésőbb február 1-éig kell a versenyre regisztrálniuk. A diákok február 10. és május 24. között bármelyik három egymást követő héten lebonyolíthatják a kampányt. Az eredményhirdetés júliusban lesz. A versenyre az egyetemi oktatók a következő honlapon regisztrálhatják diákjaikat: