A BMW tévécsatorna indítását tervezi

1 perc

2004.08.06. 08:08

Nagy titkolózás közepette saját tévécsatorna indítására készül a BMW a Campaign értesülései szerint.

A BMW autógyár tévécsatornával lép piacra, hogy népszerűsítse az autómárkát – írja a kreativ.hu a Campaign nevű lapra hivatkozva. A csatornát állítólag autó-motor műsorokkal töltenék meg. A jelenleg még tervezési fázisban lévő új digitális televízióról egyelőre nem árultak el semmit a BMW-nél. Információk szerint az Enteraction TV gyártaná a BMW-csatorna műsorait.



A cég reklámügyeit intéző WCRS néhány héten belül elindítja a BMW-projekthez hasonló feladatokra létrehozott úgynevezett brand content (márkázott tartalom) divízióját, Huge Entertainment néven. A BMW jelenleg a FilmFour csatornán futtat nyolc rövidfilmet, amelyekben többek között Madonna vezeti őrült sebességgel az autógyár egyik modelljét.