Miért ne lehetne mozijegyeket is úgy árulni, mint a fapadosok, kérdezte három fiatal
Két évvel ezelőtt alakított cégük a gazdaság más területein már jól ismert időszakos vagy dinamikus árképzéssel próbál új kuncsaftokat toborozni.
Hiába kaszált 2019-ben a Pókember: Idegenben című szuperhősfilm világszerte több mint 1,1 milliárd dollárt, három nantes-i fiatalnak sikerült úgy jegyet váltania a Bosszúálló-sorozat aktuális (aki nem tartaná számon: sorrendben a 23.) opusára, hogy rajtuk kívül senki sem ült a teremben. A húszas éveik elején járó, szenvedélyes filmrajongó barátokat, Mélanie Canivet-t, Cédric Merouanit és Sylvain Mante-ot (képünkön) azért is gondolkodtatta el az eset, mert éppen akkortájt „nőttek ki” a diáktarifából, és kellett immár jóval mélyebben a zsebükbe nyúlniuk egy egész estés film megtekintéséért.
Aztán a pandémia első hullámai után, amikor a globális moziipar földbe állt, elhatározták: megpróbálnak tenni valamit a filmszínházak kiüresedése ellen. Mi lenne, ha az üres helyeket ugyanúgy értékesítenék, mint a (fapados) légi- és vonattársaságok vagy a szállodaláncok? – vetették fel egy moziigazgató barátjuknak, aki élénken támogatta az ötletet.