Tapogat, szagolgat, a jármű lelkét keresi a férfi, aki már 40 éve ad neveket autóknak
Van, amikor 75 éves Manfred Gotta bezárkózik az új autóba. Előfordul, hogy a hűtőrács elé heveredik. Neki köszönhetik az autógyártók az olyan neveket, mint a Cayenne, a Panamera, a Twingo, a Mégane, az Actros, a Citaro. Ma azonban már nem csak autók nevének kitalálásával foglalkozik.
Kezdetben a vállalkozás őrültségnek tűnt. Gotta 1986-ban alapította cégét, és úgy emlékszik, ő volt az első, aki fontosnak tartotta a mesterséges, újszerű, nemzetközi neveket. Akkoriban az autógyárak leginkább a hazai piacra gondoltak, és olyan – „érthető” – neveket használtak, mint a Kadett vagy a Granada (nagyjából ezt a felfogást tükrözte Magyarországon például a Kékes televízió vagy a Pacsirta rádió).
Gotta egy olcsó kisautóval (egy Autobianchival) járta végig a lehetséges ügyfeleket, míg végre az Opel nagy nehezen rábízta, milyen nevet kapjon az Ascona utóda.