Orbán tízmilliárdokért fejlesztett mRNS-ei célba értek

4 perc

2021.05.27. 09:15

A maga módján a kormány is használ hírvivőket, amelyek ha nem is örökletes genetikai információkat közvetítenek, de Orbánék szándékai szerint képesek a tudat módosítására. Legalábbis ezt bizonyította az elmúlt egy év kommunikációs pénzszórása.

A Miniszterelnöki Kabinetiroda máris elköltötte azt az 50 milliárd forintot, amelyet a kormánykommunikáció költségvetésében eredetileg 2021 végéig, vagyis két évre szántak, és láss csodát, a dühös mosónőként sulykolt dezinformáció célba is talált.

A pénz többsége ezúttal is Balásy Gyula cégeinél, valamint Mészáros Lőrinc médiaérdekeltségeinél landolt, a New Land Mediánál és a Lounge Design Kft.-nél.

A propagandakampányok nyerteseinek másik csoportját értelemszerűen azok a kiadók és plakátcégek alkotják, amelyek felületein a reklámok megjelennek, közülük is főként azok a társaságok, amelyek Mészáros Lőrinchez és a hozzá közel állókhoz kötődnek.