Az új divat szerint haza sem kell vinni a ruhát, mégis jól mutat Facebookon
A hordhatatlan ruhát eddig csak a divathetek kifutóin bemutatott extravagáns haute couture darabok jelentették, most viszont megjelent a digitális divat. Attól azonban nem kell tartani, hogy a végén nem lesz egy göncünk sem, amit felvehetnénk.
Kényelmes, mindennapi viseletre szánt darabok dominálnak a skandináv Carlings választékában. A multibrand üzlet több világmárka és kisebb helyi tervezők portékáit egyaránt árulja a webshopjában, ahol azonban nem csak férfi- és női részleggel találkozhatnak a vásárlók. A klasszikus felosztás mellett egy harmadik – méret nélküli, uniszex – kollekcióból is válogathatnak.
A kissé amorf, gumi- és műanyaghatású, űrhajósruha-szerű daraboktól azonban nem kell megijedni – azok csak digitálisan hordhatók. Ha a vásárló kiválasztotta a grafikák közül a neki tetszőt, a következő lépés az, hogy küld magáról egy fotót, amelyen viselni kívánja a ruhát, lehetőleg úgy, hogy a kívánt ruhadarab helyére egyszerű, fekete színű alapot vegyen fel, amely egyfajta vászonként fog funkcionálni a digitális darab számára.
Ez után nem varrónők, hanem profi grafikusok szabják méretre és igazítják testtartásra a digitális anyagot. Az így készült fotót kapja meg a vásárló, saját alakján az élethűen rászerkesztett ruhával. A kép végül, sorsát beteljesítve, különböző közösségimédia-felületeken landolhat, például az egymilliárdnál is több havi aktív felhasználót számláló Instagramon.