Járvány idején is lélegeztetőn tartja az állam a fideszes médiacégeket
Az olvasottság nem számít, de már az sem, hogy érdemi információkat hirdessenek a kormányközeli sajtóban. Ha egy üzenetet tényleg el akar juttatni a kormányzat az emberekhez, akkor nem szégyenlős a világcégeket igénybe venni.
A magyar turizmusnak idén kampó – mondta Orbán Viktor március 10-én, a járvány kezdetén. A szállóigévé vált jóslatot a jelek szerint csak a kormányfő lányához kötött Magyar Turisztikai Ügynökség hagyta figyelmen kívül, hiszen áprilisban a Magyar Nemzet és a Figyelő hasábjain is hirdetett. Az idegenforgalom de facto megszűnése ellenére elköltött turisztikai pénzek az egész rendszert leleplezik:
a kormánysajtóban megjelenő reklámok egy része nem is próbál terméket eladni.
És akkor még nem is vettük számításba ezen termékek szerény olvasottságát.