Bevásárlóközpontok felé nyitnak az új franchise-hálózatok

1 perc

2008.02.22. 14:13

Milyen profilú franchise hálózatok választják a bevásárlóközpontot? Összegyűjtöttük.

Az Aréna Plazában nyitotta meg első magyarországi üzletét az amerikai General Mills csoporthoz tartozó, önmagát a szuperprémium kategóriába soroló jégkrémeket forgalmazó márka. Häagen-Dazs fagyit és különböző süteményeket ehetünk az emeleten található Häagen-Dazs fagyizóban. A franchise-rendszerben működő üzletben 24-féle, Magyarországon részben még ismeretlen jégkrémet és eredeti amerikai süteményeket kínálnak. A cég tavaly megnyitott kis alapterületű prágai üzlete után ez az első 50 férőhelyes „classic café” kategóriájú fagylaltozója a régióban.
 
Az éhes vendég választhat a már jól ismert nevek közül. Jelen van a magyar hálózatok közül a Fornetti egy látványos saroküzlettel, valamint a Főzelékfaló Ételbár. Az amerikai franchise-hálózatok közül pedig a KFC, McDonald’s, Subway, Pizza Hut, Burger King nyitott üzletet. Kávézók közül az olasz Testa Rossa, az osztrák Cofee Shop, valamint a magyar Leroy van jelen, de képviselteti magát a kávé mellett édességekre specializálódott Szamos Marcipán.

Nagy méretű üzletet nyitott a Zara, amely még Magyarországon saját egységekkel bővíti hálózatát. Ugyanígy nyitott a Calzedonia csoport üzletet és a második Tezenis egységét szintén még nem franchise-ban. De a ruházati szektorban még számos franchise-hálózat kínálatát megtalálhatjuk mint a Roland, Mango, Mayo Chix, Guess, Funky Fish, Energie. Kiegészítőkből válogathatunk a Bijou Brigitte-nél, bútorokat nézhetünk a Boconcept üzletben, ajándékot kereshetünk a Happy Boksz-nál, és ruháinkat kitisztíttathatjuk a Top Clean Üzletben.

Forrás: www.franchiseportal.hu