Nem rajongott érte, hogy Jeff Bezos az újságírást népszerűsítette a meccs szünetében.
Nem csak a vegánok között okozott felháborodást az 53. Super Bowl, az amerikai elnök fia sem örült neki, hogy a Washington Post reklámja tudósítók és újságírók előtt tisztelgett a meccs szünetében. A lap tulajdonosa, az Amazon-vezér Jeff Bezos sajtóinformációk szerint ötmillió dollárt fizetett a másfél perces szpotért, amelyet Tom Hanks narrált. Az újságírás fontosságát hangsúlyozó kisfilm több olyan riporterről megemlékezett, akik munkavégzés közben vesztették életüket, köztük volt Dzsamál Hasogdzsi, akit tavaly gyilkoltak meg Szaúd-Arábia isztambuli nagykövetségén.
A reklám végén a Washington Post logója mellett a "demokrácia meghal a sötétségben" szlogen jelent meg.
Jeff Bezos később Twtitter-üzenetében háláját fejezte ki a lap és az egész világ újságíróinak. Kevésbé volt lelkes Donald Trump Jr., aki szintén közösségi oldalán kritizálta a reklámot.
"Tudjátok, hogyan lehetne elkerülni, hogy a mainstream média milliókat költsön egy Super Bowl reklámra, hogy visszaszerezze a nem megérdemelt hitelességét? Mi lenne, ha a változatosság kedvéért a hírekről számolnának be, és nem a baloldali bullshitről" - írta Donald Trump Jr.
You know how MSM journalists could avoid having to spend millions on a #superbowl comercial to gain some undeserved credibility?
— Donald Trump Jr. (@DonaldJTrumpJr) 2019. február 4.
How about report the news and not their leftist BS for a change.
A profi amerikaifutball-liga (NFL) nagydöntőjét egyébként a New England Patriots nyerte, miután 13-3-ra legyőzte a Los Angeles Rams együttesét.