Tech techline.hu 2011. október. 26. 05:10

Nemzetközi vizekre evez a magyar közösségi webáruház

A 2008-ban Magyarországon elsőként indult közösségi webáruház, a brands.hu 3 év alatt 600.

A 2008-ban Magyarországon elsőként indult közösségi webáruház, a brands.hu 3 év alatt 600.000 új tagot regisztrált több mint 400 márka termékeit kínálva. Éves forgalma idén eléri a 700 millió forintot. A brands.hu az egyik piacvezető a magyar vásárlói klubok között, és az egyik legnagyobb online hirdető az interneten.

„Az elkövetkező 2 esztendőben a regisztrált felhasználóinak számát további 400.000 fővel szeretné növelni a társaság - elérve az 1 millió tagot. A mintegy 500 világmárka termékeit kínálva a megcélzott árbevétele – a gazdasági válság ellenére - meghaladja majd a 1,5 milliárd forintot.” - emelte ki Weiler Péter, a brands.hu (Habostorta Kft.) ügyvezető igazgatója.

A hazai sikeres növekedést követően a brands.hu megjelenik a nemzetközi piacokon is, még idén Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven megkezdi tevékenységét. A logisztikai központ továbbra is Magyarországon marad ezzel új munkahelyeket teremtve. A brands.hu külföldi terjeszkedésével a következő 2 évben további 800 millió forint árbevételt szeretne a társaság realizálni.

Hirdetés