Egybegyúrja előfizetéses szolgáltatásait az Apple, hogy csomagként, olcsóbban is értékesíthesse azokat – értesült a Bloomberg.
Nem csak új iPhone-okat hozhat az ősz (azon belül is az október), a Bloomberg információi szerint ugyanekkor hullhat le a lepel az Apple szolgáltatási csomagjairól, melynek részeit ma még önállóan értékesíti a cég. Olyan, alapvetően előfizetéses platformokról van szó, mint az Apple Music vagy az Apple TV+, amelyek tehát most is léteznek, de csak egyenként lehet őket igényelni.
Az amerikai gyártónak azonban eltökélt szándéka (legalábbis a pletykák szerint), hogy e digitális termékeket más előfizetésekkel kombinálja. A Bloomberg úgy tudja: a legolcsóbb/legkisebb csomagban az Apple Music és az Apple TV+ lesznek megtalálhatók, de a külön-külön vett előfizetésnél kedvezőbb árazással juthatnak majd hozzá a felhasználók.
Az iPhone-gyártó állítólag Apple One néven hirdeti meg a programot, és igen változatos összeállítással készülnek. A nem hivatalos hírek szerint egy sportolóknak kitalált opció is érkezik, amelyhez hasonlót a Nike is üzemeltet: annak segítségével fizetett órákhoz, hasznos tippekhez juthatnak a mozogni vágyók.
A jelek szerint valami ilyesmiben gondolkodik az Apple is.
A csomagos értékesítést valószínűleg azért hozza be az Apple, mert általa olyanok is megszólíthatóvá válhatnak, akik mindeddig elkerülték a gyártó előfizetéses termékeit. Vagy: bár rendelkeznek fiókkal, csak az egyik szolgáltatást veszik igénybe, mert egy másodikat már drágának találnak.
[Az Apple-ről röviden: jól megy – bővebben: nagyon jól megy]
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.