Jövő héten tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor. Az érintett, kétnapos időszakban semmilyen formában nem lehet majd zökkenőmentesen ügyeket intézni.
A szeptember 20-án (pénteken) 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig tartó karbantartás miatt egyes ügyfélkiszolgálási funkciók nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetők – közölte a szolgáltató. Ebben az időszakban az alábbi funkciókat sem a személyes ügyfélszolgálati pontokon, sem interneten, sem telefonos ügyfélszolgálaton nem lehet majd elérni.
- új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím),
- készülékvásárlás,
- SIM-kártya-csere,
- tarifacsomag-váltás,
- feltöltőkártyás adategyeztetés,
- egyenleglekérdezés,
- Expressz kártya regisztrációja,
- telefonszámla-befizetés,
- kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása,
- adatjegyvásárlás,
- MyTelenor applikáció felülete,
- online vásárlás, ügyintézés,
- egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat-módosítás, -átírás).
A Telenor tájékoztatása szerint az egyenlegfeltöltés szeptember 20-án 21:30-tól szintén minden csatornán szünetel majd, de másnap (szombat) délelőtt 10 órától a telenor.hu és a személyes ügyfélszolgálatok kivételével az minden más formában elérhető lesz.
A karbantartás a lakossági és üzleti előfizetői ügyintézést egyaránt érinti.
Az ügyfélkapcsolati fejlesztés alatt a hálózati/hírközlési szolgáltatások elérhetők maradnak, tehát zavartalanul lehet majd telefonálni, sms-t küldeni, mobilinternetet használni, működni fog a mobilparkolás, lehet majd autópálya-matricát vásárolni és a szerencsejátékos tranzakciót bonyolítani – hívta fel a figyelmet a Telenor.
Ha máskor is tudni szeretne a Telenor híreiről, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.