Több felhasználónál is akadozik az Apple alkalmazásboltja, valaki tulajdonképpen semmit nem tud kezdeni az App Store-ban. Van megoldás, de az sem működik mindenkinél.
Szerkesztőségünk több tagjánál akadozni kezdett ma az iPhone-okon és iPadeken elérhető App Store. A hibát olvasói jelzés is megerősítette.
A hozzánk beérkezett jelzések többsége szerint az alkalmazások frissítése működik, de új alkalmazást nem lehet letölteni. De olyanok is vannak, akiknél a frissítés sem működik. És olyanok is, akiknél minden zökkenőmentes.
Olvasói jelzés alapján úgy tűnik, hogy az újbóli iCloud-bejelentkezés – amit a Beállítások iTunes & App Store pontjában, az Apple ID-nál tehet meg – valakinél megoldja a problémát. Habár sajnos nem mindenkinél.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.