Az OLED televíziók vitathatatlan előnyei ellenére egyre több gyártó dönt úgy, nem foglalkozik többé velük.
A Sony után a Panasonic is beszünteti az OLED televíziók gyártását, és azt tervezi, eladja a kapcsolódó üzletágat a Japan Display-nek. A vállalat reméli, hogy ezzel a lépéssel növelni tudja jövedelmezőségét és csökkentheti költségeit. A jövőben elsősorban az LCD-kre kíván fókuszálni.
A Panasonic nemrégiben óriási veszteségeket volt kénytelen elkönyvelni, ezért is szervezte át a céget, vonult ki az okostelefon-piacról és befejezte a plazmatévék gyártását. Az OLED tévé bizniszből való kiszállás első lépéseként tavaly már véget vetett a Sonyval való, a gyártást érintő partnerséget.
Pedig az OLED technológia igazán biztató, forradalmasíthatja a tévégyártást, jobb válaszidőt, nagyobb energiahatékonyságot, vékonyabb, kisebb és rugalmasabb paneleket, illetve olcsóbb egységeket kínál, azonban a fejlesztési és a beruházási költségek igen magasak, és ezt nem bírja mindenki.
Korábban már a Samsung is bejelentette, hogy szünetelteti az OLED tévék gyártását, úgyhogy jelenleg már csak az LG az, aki továbbra is hisz az ilyen televíziókban.