A La Senza egy melltartó-kórussal reklámozza alsóneműit karácsonyra: a kosárméretek betűjeleit a kotta hangjaival azonosítják.
A La Senza alsóneműket forgalmaz. A kanadai vállalat a Victoria's Secret legnagyobb konkurrenciája és hirdetéseiben általában híres modellekkel népszerűsíti a termékeit. Az idei karácsonyra mégis valami ötletesebbel szerettek volna előrukkolni: reklámkampányukban hét nőt szólaltatnak meg, mindegyikük szexi alsóneműben, szavak nélkül nyilatkozik a melltartójának kosárméretéről.
A melltartó kosárméretének A-tól G-ig terjedő skáláját a reklámban a hangskála megfelelő hangjaival azonosították, a nők pedig egy karácsonyi dalt énekelnek saját méretük kottája szerint.
Bár a felmérések szerint az alsónemű-vásárlók javarészt nők, a La Senza ezzel a hirdetéssel a férfiakat szerette volna megcélozni. A weboldalukon egy interaktív játékkal csigázzák a kedélyeket, ugyanis klikkeléssel egyedi hangzású dalt is komponálhatnak az érdeklődők az ágyon fekvő női mellek hangja és mérete alapján.
Elképzelhető, hogy a kampány kreatívjai a serdülő fiúk általános iskolai cukkolását gondolták tovább, csak épp szebb hangot adva annak csínytevésnek, mikor a cseperedő lányok mellkasát dudának nézik?