2009. szeptember. 15. 20:04 Utolsó frissítés: 2009. szeptember. 15. 20:03 Shake

"Nem kell mindennek passzolnia"

A hazai vásárlók, ha ruhaneműről és cipőről van szó, főként a nagy nemzetközi divatházakat másoló, úgynevezett „fast fashion” láncokat, valamint a trendekre egyre gyorsabban reagáló kínai piacokat kedvelik, és csak nagyon kevesen választják az egyedit, a minőségit - pedig létezik.

Jövő tavasszal kissé elszürkülnek majd Budapest utcái az új módit viselő járókelőktől. A divatszínek ugyanis az előrejelzések szerint a bézs, a szürke és a fekete, valamint ezek kombinációi lesznek, miközben az intenzív színek háttérbe szorulnak. A globális gazdasági válság hatására világszerte visszaeső kiskereskedelmi forgalom ugyanis arra készteti a divattervezőket, hogy a mindenhez és minden alkalommal hordható, így könnyebben eladható színek és fazonok felé forduljanak. Recesszió idején a gazdagságot sugalló túldíszítettség, a kirívó színek irritálják az embereket, ezért minden visszafogottabb, egyszerűbb lesz.

A life-style.hu hazai divatról, trendekről szóló cikkének folytatásához ide kattintson!

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.