Frappáns ötlettel igyekszik maga köré gyűjteni a divat bolondjait a Pose app: eleinte még csak amolyan közösségi...
Frappáns ötlettel igyekszik maga köré gyűjteni a divat bolondjait a Pose app: eleinte még csak amolyan közösségi shopping alkalmazásként debütált, majd lassan átvedlett azzá, ami miatt most már szépen ível felfelé a népszerűsége: használói az aktuális napi öltözéküket tölthetik fel fotón, majd betegelhetik azon az adott ruhadarabokat.
Az app ereje abban rejlik, hogy a divatmagazinok által jól bevett "lefényképezzük a modellt, majd alatta közöljük a rajta látható kiegészítőket" típusú tartalmakat hozza le a nagyközönség közé, tessék, bárki lehet a nap sztárja. Zseniális elgondolás, főleg, ha azt vesszük alapul, mennyit szeretnek készülődni a nők reggelente (vagy éppen esténként), és mennyire örülnek egy-egy pozitív visszajelzésnek.
A frappáns program iránt nem csak olyan nagy divatcégek kezdtek érdeklődni, mint a Levi's vagy a DKNY, de csak októberben 4,6 millió dolláros tőkét kaptak innen-onnan a további fejlődéshez.
iPhone-tulajdonosok itt, Androidosok meg itt juthatnak hozzá az applikációhoz.