2015. január. 20. 21:35 MTI Utolsó frissítés: 2015. január. 20. 21:33 Kult

Már 40 millió dolláros bevételnél tart a Sony botrányos filmje

Már 40 millió dollár bevételt hozott a Sony The Interview című filmje a digitális eladásokból.

Michael Lynton, a Sony filmstúdió vezetője kedden egy közleményben azt írta, hogy az összeg "egy fontos mérföldkövet" jelent. A film sok online és lekérhető (on-demand) platformon érhető el a forgalmazás karácsonyi megkezdése óta, a nyereséghez hozzájön még a mozijegy eladásokból származó nagyjából további 6 millió dollár is.

2012 első felében a Koszorúslányok című film szintén 40 millió dollár bevételt hozott online forgalmazással, eddig ez számított minden idők legjövedelmezőbb online forgalmazott filmes produkciójának.

Miközben a Kim Dzsong Un észak-koreai diktátor elleni CIA-merényletről szóló szatíra online bevétele csúcsot dönthet, a Sony nem biztos, hogy komolyabb tiszta nyereséghez jut a filmmel, az összeget meg kell osztani ugyanis a forgalmazókkal, a reklámkampány pedig nagyjából 25 millió dollárba (6,8 milliárd forint) kerülhetett.

hvg360 Medvegy Gábor 2024. november. 30. 15:00

Egy vérző ország minden gondja a lelkében – a mai propagandisták is megirigyelhetik, ahogy anno a magyar kormányfőről írtak

Harcolhattak volna robotzsaruval Horthy Miklós merénylői ellen száz évvel ezelőtt? A válasz meglepő módon majdnem igen, de ez még semmi. Az 1924 novemberében megjelent lapok meghökkentő híreiből válogattunk, amelyekből kiderül, hogy a vasútra mindig lehetett panaszkodni, a parlamenti zsidózás pedig nem sértett illemet akkoriban. A templomba járó nők kivágott, áttetsző ruhái ellenben igen.