Nem állnak meg félúton, finomítanak a takarítási technológián.
Az első hónap igazolta a várakozásokat: az utasok érzékelik és értékelik a változást a fedélzetek tisztaságát illetően – közölte Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója.
A MÁV áprilistól takarítja menet közben is az InterCityket, ezzel kapcsolatban vonta le a vezérigazgató a következtetéseket. „A fogadtatás egyértelműen pozitív: a visszajelzést adó utasok megerősítették, hogy érzékelhetően tisztábbak lettek az utasterek és a mosdók, sokkal ritkábban találkoznak szappan- vagy vécépapírhiánnyal, és különösen sokan jegyezték meg, mennyire hasznosnak találják, hogy az utazó takarítók – kérésre – elszállítják az utazás során keletkezett szemetet is” – olvasható a közleményben.
Nem elégednek meg azonban ennyivel: bejelentette Hegyi, hogy az első havi tanulságokat beépítik a folytatásba. „Finomítunk a takarítási technológián, és folyamatosan dolgozunk az utazó takarító kollégákat biztosító vállalkozóval azon, hogy az indulástól érkezésig tisztán tartott IC-k révén is jobbá tehessük mindenki utazását.”