Vállalkozás hvg.hu 2018. július. 19. 05:45

A Lidl kitalált valamit az édesebb paradicsomok kedvelőinek

Cukortartalom alapján rangsorolja a paradicsomokat.

Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország július közepétől: cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat. 1-től 5-ig terjedő skálán lehet majd követni, hogy mennyire édes a választott paradicsom. A besoroláshoz az úgynevezett Brix értéket veszik, ez jelzi a paradicsom cukortartalmát. Az értéket minden paradicsomfajta ártáblájára kiírják, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmérték rákerül a csomagolásra is.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a Pénzcentrumnak azt mondta, a paradicsomoknál számít a héjvastagság, a lédússág, a gyümölcs húsossága, a savasság és a cukortartalom.

Az élelmiszeráruház-lánc az elmúlt évben nagyjából 8000 tonna paradicsomot értékesített, amely több mint 20 százalékkal haladja meg az azt megelőző évi eladást. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, amely a teljes paradicsomértékesítés csaknem 70 százalékát teszi ki.

A Lidl egyik paradicsombeszállítójával készült riportunkat itt olvashatja el.

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.