Cukortartalom alapján rangsorolja a paradicsomokat.
Új jelölési rendszert vezet be áruházaiban a Lidl Magyarország július közepétől: cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat. 1-től 5-ig terjedő skálán lehet majd követni, hogy mennyire édes a választott paradicsom. A besoroláshoz az úgynevezett Brix értéket veszik, ez jelzi a paradicsom cukortartalmát. Az értéket minden paradicsomfajta ártáblájára kiírják, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmérték rákerül a csomagolásra is.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a Pénzcentrumnak azt mondta, a paradicsomoknál számít a héjvastagság, a lédússág, a gyümölcs húsossága, a savasság és a cukortartalom.
Az élelmiszeráruház-lánc az elmúlt évben nagyjából 8000 tonna paradicsomot értékesített, amely több mint 20 százalékkal haladja meg az azt megelőző évi eladást. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, amely a teljes paradicsomértékesítés csaknem 70 százalékát teszi ki.
A Lidl egyik paradicsombeszállítójával készült riportunkat itt olvashatja el.