A legfőbb riválisa idén is megelőzte a bajor autógyárat.
A legértékesebb német márkák frissen megjelent rangsorát idén is a Mercedes-Benz vezeti, a BMW csak hajszállal maradt le mögötte. Míg a Mercedes márkaértékét az Interbrand 25,438 milliárd euróra, a BMW-ét 25,195 milliárdra taksálja. Az élen tavaly is ugyanez volt a helyzet.
A két autógyártó után óriási szakadék következik, a dobogó harmadik fokát megszerző Deutsche Telekom márkája „csak” közel a felét éri az első kettőnek. A mezőny utána már kiegyenlítettebb, de mire a 10. helyezett Allianzhoz érünk, a márkaérték már a Deutsche Telekomhoz képest is megfeleződik.
A 10 legértékesebb német márka értéke milliárd euróban:
1. Mercedes-Benz, 25,438
2. BMW, 25,195
3. Deutsche Telekom, 12,923
4. SAP, 12,846
5. Volkswagen, 10,161
6. Audi, 7,283
7. BASF 7,011
8. Siemens, 6,424
9. Bayer, 6,276
10. Allianz, 5,706
Forrás: Interbrand