Itt a Suzuki-invázió
2014 augusztusában eladták a négymilliomodik Suzuki Swiftet azt követően, hogy a Suzuki Motor Corporation a típust „világstratégiai modellként” teremtette újra 2004-ben. A négymilliós szám eléréséhez kilenc évre és kilenc hónapra volt szükség.
A Swift „világstratégiai modellként” történő gyártása és piaci bevezetése 2004 novemberében kezdődött Japánban. A rákövetkező évben Magyarországon, Indiában és Kínában is megindult a termelés és az értékesítés. 2010-ben a modell teljes körűen megújult, majd 2012 márciusában Thaiföld is csatlakozott a gyártó országok sorához.
2005-ös bevezetése óta a Swift értékesítése masszívan nőtt, különösen Indiában a gazdasági növekedés és a piac bővülése folytán; a választék dízelmotorral szerelt és szedán kialakítású modellváltozatokkal gazdagodott. A négymillió eladott Swiftnek hozzávetőleg a fele talált gazdára Indiában, 19 százaléka Európában, 11 százaléka Japánban. Az egymilliomodik példányt 2008 júniusában szerelték össze, s nem sokkal ezt követően az eladások is túllépték az egymilliót. A kétmilliomodik autót 2011 januárjában értékesítették, a következő millióhoz újabb két év kellett (2013 január), a negyedik milliót pedig további 20 hónap után.
A Swiftet pillanatnyilag nyolc országban gyártják, s több mint 140 országban és régióban vásárolják.