2014. szeptember. 04. 12:33 MTI Utolsó frissítés: 2014. szeptember. 04. 14:48 Vállalkozás

Hatszázmilliónál is többet költhet reklámra Schobert Norbi

A szeptember 8. és 26. közötti részvényértékesítést követően 840 millió forintos azonnali tőkeemelést tervez a Norbi Update Lowcarb Nyrt. – jelentette be Schobert Norbert, a társaság tulajdonosa csütörtökön.

A társaságnak legfeljebb 34-35 százalékát, 2,2 millió részvényt adnak el most, a tőkeemelést követően így várakozásaik szerint a vállalat több mint 6 millió részvénnyel rendelkezik majd – közölte Török Bálint, a Buda-Cash Brókerház elemzője.

A részvények kezdő árfolyama 990 forint, a befolyt összegből 2 millió eurót marketingre szán a vállalat. Schobert Norbert azt mondta, a friss források jelentős részéből Andre Agassit, egykori amerikai világbajnok teniszezőt a vállalat új európai reklámarcaként és üzleti partnereként kívánja szerződtetni a társaság.

Hozzátette, a friss forrásokból az idén még további 7 országgal bővíti franchise hálózatát a jelenleg 112 bolttal működő anyacég. Most 3 országban működnek.