Ugyanaz a két cég kapott megbízást a kormánytól a bevándorlós és a most indult, reformokról szóló kampány elkészítésére – közölte a Világgazdaság.
A Miniszterelnökség a nemrég indult, A magyar reformok működnek szlogenű kampányra a HG 360 Reklámügynökség Kft.-vel kötött keretszerződést a médiavásárlásokról, míg a grafikai tervezéssel a Lounge Design Kft.-t bízta meg – közölte a VG kérdésére a Kormányzati Információs Központ.
A legfeljebb nettó 600 millió forintos új kampányt megelőzően ért véget a kormány bevándorlókkal kapcsolatos másik reklámkampánya, amelynek keretösszege nettó 300 millió forint volt. A plakátfoglalással kapcsolatos koordinációt itt is a HG 360 Reklámügynökség Kft., a kreatívokat pedig a Lounge Design Kft. készítette.
A 2011-ben alapított, hárommillió forint jegyzett tőkéjű HG 360 Reklámügynökség Kft. tulajdonosa a Epicure Events Kft., amely pedig a szintén hárommillió forintos jegyzett tőkéjű 2008-as alapítású Hamu és Gyémánt Kft. tulajdonában áll, és a cégbírósági adatok szerint mindkét cég ügyvezetője Csetényi Csaba, akit a VG megfogalmazása szerint az utóbbi időben a sajtóban Rogán Antal Fidesz-frakcióvezető szomszédjaként emlegettek.
A cégcsoport 2008 óta különböző közbeszerzési pályázatok győztese, egyebek között dolgozott az ITD Hungary Zrt.-nek, a budapesti V. kerületi önkormányzatnak, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnek, a Magyar Nemzeti Banknak – idézte a lap a cég honlapján szereplő információkat.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.