Gazdaság hvg.hu 2013. január. 30. 05:20

Kiderült, mennyibe került a kormány IMF-et lejárató kampánya

Egy írásbeli kérdésre adott válaszban Semjén Zsolt közzétette, hogy közel 200 milliót költött a kormány az IMF-megállapodás "elmagyarázására".

Az októberi, két héten át tartó hirdetési kampányra a kormány 199 350 472 forintot költött. A kampány megtervezésére és végrehajtására az IMG Inter Media Group nyert megbízást, amely a megtervezésre közel 20 milliót kapott, médiaköltésre-felületvásárlásra pedig közel 60 milliót fordított - derült ki Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes Novák Előd (Jobbik) írásbeli kérdésére adott válaszából.

Bár az írásbeli válasz arra nem tért ki, hogy melyik cégtől vásárolt az I.M.G. hirdetetési felületet, azt lehet tudni, hogy a kampányban 1000 óriásplakátot, 500 db Citylightot, valamint a fővárosban 20 darab buszhátfalat és 80 darab ragasztott oszlopot használt.

Fazekas István
zöldhasú
Hirdetés
Itthon Iványi Blanka 2024. november. 29. 10:27

A magyarokat még mindig az alacsony fizetések aggasztják, nem az LMBTQ – elkészült Magyarország 2024-es problématérképe

A kormánypárti szavazókat a megélhetési gondok, a Tisza Párt táborát a korrupció aggasztja a legjobban az ország gondjai közül. Az akkumulátor gyárakat már égetőbb problémának látják a magyarok, mint az orosz befolyást vagy az LMBTQ ügyeket. A Policy Solutions felméréséből kiderül, mi aggasztotta leginkább a magyarokat 2024 őszén.