Egy írásbeli kérdésre adott válaszban Semjén Zsolt közzétette, hogy közel 200 milliót költött a kormány az IMF-megállapodás "elmagyarázására".
Az októberi, két héten át tartó hirdetési kampányra a kormány 199 350 472 forintot költött. A kampány megtervezésére és végrehajtására az IMG Inter Media Group nyert megbízást, amely a megtervezésre közel 20 milliót kapott, médiaköltésre-felületvásárlásra pedig közel 60 milliót fordított - derült ki Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes Novák Előd (Jobbik) írásbeli kérdésére adott válaszából.
Bár az írásbeli válasz arra nem tért ki, hogy melyik cégtől vásárolt az I.M.G. hirdetetési felületet, azt lehet tudni, hogy a kampányban 1000 óriásplakátot, 500 db Citylightot, valamint a fővárosban 20 darab buszhátfalat és 80 darab ragasztott oszlopot használt.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.