Új divatmárkát dobnak a magyar piacra
Újabb versenytársat kap a H&M, a Zara és a fiatalokat célzó többi divatház; az Adidas is belép a piacra, Neo márkájú termékeivel.
A társaság a 12-19 éves korosztályt célozza meg az új márkával, amelytől 2015-re már több mint 1 milliárd eurós bevételt remél. A Neo olyan piacon jelenik meg, amely az Adidas becslései szerint az évtized közepéig 125 milliárd euróra bővül, és így nagyjából kétszer akkora lesz, mint a sportszerek piaca. "Ebből a tortából szeretnénk minél nagyobb szeletet" - mondta Erich Stamminger, a német óriásvállalat márkafejlesztési vezetője.
A Neo az Adidas új stratégiájába illeszkedik, aminek célja, hogy 2015-re a jelenlegi 11-ről 17 milliárd euróra növeljék a bevételt, és így megelőzzék az amerikai Nike-t, az első számú sportruházat és sportszergyártó céget. Ehhez járulhat hozzá az Adidas divatüzletága, amely már most is négy márkát -Y3, Silver, Originals, Porsche Design - futtat, amelyek révén a tervek szerint 2015-ben a konszern teljes bevételének bő ötödét, évi 3,7 milliárd eurót ér majd el.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.