Ezek a típusok most a legnépszerűbb importautók Magyarországon
Vírusjárvánnyal sújtva vagy anélkül, egy dolog fixnek tűnik a használtan behozott autóknál: a német márkák fölénye.
Vírusjárvánnyal sújtva vagy anélkül, egy dolog fixnek tűnik a használtan behozott autóknál: a német márkák fölénye.
Nehezebben kapnak mostantól magyar rendszámot a "füstölő", rossz műszaki állapotú és az EU-n kívülről érkező, de még érvényes műszakival közlekedő használt autók is.
Még mindig a német márkák uralják a használtan behozott autók piacát, azonban nagyon rákapcsolt tavaly a Hyundai és a Kia párosa, amik ráadásul sokkal fiatalabb autókkal szerepelnek a behozatali statisztikákban.
Ez egy elég kézenfekvő trükknek tűnik, ezek szerint működik is.
Több százezer forintokat „alkudtak le” társaival használt autók árából az eladók figyelmetlenségét kihasználva.
Alapvetően, mintha a totális józanság felé fordult volna az importautós piac: Focus, Golf, Astra az első három. Hol vannak már a tízezrével behozott BMW-k?
Csaknem 600 ezer használt autót adtak-vettek idén szeptember végéig Magyarországon. Ez rekord.
Saját gyűjteményéből közölt néhány tanulságos esetet a fővárosi békéltető testület. Lehet belőlük tanulni.
Jól látszik az infografikán, az autók több mint fele 12 évesnél öregebb.
Használtautó-vásárlási történetünk második fejezete, egyben a happy nélküli vég, amelyben a két rossz megoldás közül a kevésbé rossz a jó.
A következő történet sajnálatos tanulságai mellett leginkább a számtalan kérdésről szól. Kiderül belőle, hogyan lehet a legnagyobb elővigyázatosság mellett is belesétálni többmilliós csapdákba a magyar használtautó-piacon és ha baj van, mennyire minimálisak a lehetőségeink, hogy ne irtózatos buktával kecmeregjünk ki belőle.
Ugyanakkor az is igaz, hogy a keleti preferenciák felé is húzunk, mert annak ellenére, hogy a ferdehátú autókat keressük elsősorban, de utána második a szedán forma, ami inkább az orosz, török piac kedvence.