Kabrióként is jöhet a Volkswagen ID.3?
A némán suhanó nyitott tetős elektromos autónak meglehet a vonzereje, ugyanakkor korántsem biztos, hogy piacra kerül.
A némán suhanó nyitott tetős elektromos autónak meglehet a vonzereje, ugyanakkor korántsem biztos, hogy piacra kerül.
Bár a Huawei szóvivője egyelőre cáfolja, hogy elektromos autókat gyártana a cég, négy névtelen forrás is arról beszélt a Reutersnek, hogy az első kocsik már a csőben vannak.
Sokkal kevesebb autót fog gyártani a komoly átalakításokat végrehajtó, brit gyökerű cég.
Egyik szemük sír, a másik nevet: egyszerre kapott jó és rossz hírt Elon Musk autógyártója.
A BMW vezérigazgatója szokatlanul direkt módon értékelte a Tesla helyzetét.
A sportosra hangolt El-Born 500 kilométer körüli hatótávval kecsegtet.
Izgalmas formaterv, akár 305 lóerős teljesítmény, hipergyors töltés és napelem az Ioniq 5-ben.
A Zágráb közelében működő Rimac cég hiperautóinak technológiája jól passzolhat a Bugatti jövőbeni elképzeléseihez.
A 390 kilométeres hatótávolságú belépőszintű modell mindössze 1,5 hónapig volt elérhető.
A Volkswagen szerint a Bogár és a Golf után ez a harmadik nagy mérföldkő a cég történetében. Nagy szavak ezek, benéztünk mögéjük, hogy a gyakorlatban milyen és mennyire élhető autó a futurisztikus ID.3.
Négy-hat járművet is kiválthat egy közösen használt, megosztott autó, és mivel folyamatosan mozgásban van, kevesebb parkolóra van szükség, és a forgalom is kisebb.
A nagyméretű Ford F-150 pickup most éppen ilyen szempontból jön jól.