A Range Rover Electric egy bőven 100 kWh feletti kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát.
A Land Rover arról számolt be, hogy sikeresen zárult a tisztán elektromos hajtásláncú új Range Rover második észak-európai téli tesztje, melynek során több mint 70 ezer kilométeren keresztül feszegették az újdonság határait.

A hatótávról egyelőre nem szól a fáma, azt viszont már tudni lehet, hogy a hamarosan hivatalosan is leleplezendő Range Rover Electric egy 117 kWh kapacitású, 344 prizmatikus cellás akkumulátort és egy igen fejlett hőszivattyút vonultat fel.
A duplamotoros összkerék-hajtású luxusterepjáró 550 lóerős teljesítményűnek, illetve 849 Nm nyomatékúnak ígérkezik, vagyis erősebb, mint az 530 lovas és 750 Nm-es produkcióra képes P530-as kivitel, mely egy BMW-től származó 4,4 literes biturbó V8-as motort vonultat fel.


A Range Rover legerősebb verziójában, a P615-ben ugyanezen 8 hengeres motor 615 lóerős változata található.
A benzines csúcsmodell 2,8 tonnát nyom a mérlegen, és várhatóan az elektromos verzió sem lesz ennél könnyebb.
