A japán gyártó új szabadidő-autójának plugin hibrid verziója igen komoly villanyhatótávval bír.
A Mitsubishi 2001-ben mutatta be az első Outlandert, mely szabadidő-autó második generációja 2006-ban tűnt fel a színen. A hazai utakat a 2012-ben debütált harmadik nekifutás zöld rendszámozható plugin hibrid változata árasztotta el a közelmúltban, elsősorban a külföldről behozott használt példányok révén.
Aztán idén februárban megérkezett az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új negyedik Outlander, melynek PHEV verzióját október közepén leplezték le.
Utóbbival kapcsolatban friss hír, hogy a WLTP-szabvány szerinti tisztán elektromos hatótávolsága eléri a 87 kilométert. A lítium-ion akkumulátor 20 kWh kapacitású (előd: 13,8 kWh), a 2,4 literes 4 hengeres benzinmotor 133 lóerős és 195 Nm nyomatékú, a két villanymotor pedig rendre 116, illetve 136 lóerőt, valamint 255, illetve 195 Nm-t tud.
A plugin hibrid verzió külsőre nem sokban különbözik a normál változattól, leszámítva az első ajtókon és a csomagtér-ajtón lévő logókat, illetve a töltőportot.
Az újdonság hossza és tengelytávolsága egyaránt nőtt a kifutó típushoz képest, így az utasoknak mind elöl, mind hátul nagyobb tér áll a rendelkezésére.
Az Outlander kormánya mögött egy 12,3 colos digitális műszeregység található, a műszerfal közepén lévő érintőkijelző 9 colos képátlójú. Említést érdemel továbbá a szélvédőre vetítő HUD, a 10-hangszórós Bose hifi, a 11 légzsák, illetve a fejlett vezetéstámogató rendszer.
A hibrid változatban is 7 üléses SUV-ként támadó Outlander 20 colos kerekeken gördül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.