Autó hvg.hu 2020. július. 20. 09:25

Itt a gyengébb Porsche 911 Turbo, ami még mindig 580 lóerős

Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.

A Porsche 2018 végén leplezte le a 911-es sportkocsi aktuális 992-es generációját, melyből márciusban érkezett meg az eddigi legerősebb változat, a Turbo S, amit most követett a kicsit szerényebb tudású Turbo.

Porsche

Az új 911 Turbóba szerelt 3 745 köbcentiméteres hathengeres boxermotor 580 lóerős teljesítményt, illetve 750 Nm-es nyomatékot ad le, ami 2,8 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 320 km/h végsebességet tesz lehetővé.

Porsche

Összehasonlításképp ugyanezen motor a Turbo S-ben 650 lóerőt, illetve 800 Nm-t tud, és ez 2,7 másodperces 0-100-as szintidőt, illetve 330 km/h végsebességet hoz magával.

Porsche

Az elődjénél 40 lóerővel erősebb, illetve 0-ról 100-ra 0,2 másodperccel kevesebb idő alatt katapultáló új 911 Turbo alapára 180 811 euró (63,8 millió forint), míg a 911 Turbo S-ért minimum 212 711 eurót (75,1 millió forint) kérnek el. Mindkét modell alapáron összkerékhajtású és nyolcfokozatú automata váltós és kupé mellett kabrió változatban is készül.

Porsche

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.