A Barcelonai Motorshow-n bemutatkozó modell mindhárom tagja – a háromajtós SC, a kombi ST és az ötajtós is – megújul.
A B-szegmens egyik kedvelt kisautója új lámpatesteket, LED-es nappali menetfényt, új dizájnú 16 és 17 colos felniket és néhány új színt kapott. Az asszisztens-rendszerek közé bekerült a fáradtságérzékelő, valamint a másodlagos ütközésvédelmi rendszer. A belső térben a legfeltűnőbb változás az érintőképernyős infotainment-rendszer lesz.
A motortérben is van bőven újdonság, megérkezett a spanyol kisautóba is a VW-konszern megújult háromhengeres 1.0 literes 75 lovas benzinmotorja, amelyeket VW Up-ban, a Skoda Citigóban, vagy éppen a nálunk nem forgalmazott Seat Mii-ben is használnak. Ugyanakkor megkapja turbófeltöltéssel is ugyanezt a motort az Ibiza, 95, illetve 110 lóerős teljesítménnyel.
További újdonság a négyhengeres 1.4 Eco TSI is, amely aktív hengermenedzsment-rendszerrel rendelkezik, akár 150 lóerőt leadva, 250 Nm-es maximális nyomatékkal. A dízelmotor is új, 75 lóerős 1.4-es háromhengeres, valamint két erősebb 90 és 105 lóerős változatban is elérhető.
A motortérben is van bőven újdonság, megérkezett a spanyol kisautóba is a VW-konszern megújult háromhengeres 1.0 literes 75 lovas benzinmotorja, amelyeket VW Up-ban, a Skoda Citigóban, vagy éppen a nálunk nem forgalmazott Seat Mii-ben is használnak. Ugyanakkor megkapja turbófeltöltéssel is ugyanezt a motort az Ibiza, 95, illetve 110 lóerős teljesítménnyel.
További újdonság a négyhengeres 1.4 Eco TSI is, amely aktív hengermenedzsment-rendszerrel rendelkezik, akár 150 lóerőt leadva, 250 Nm-es maximális nyomatékkal. A dízelmotor is új, 75 lóerős 1.4-es háromhengeres, valamint két erősebb 90 és 105 lóerős változatban is elérhető.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |