201 lóerős és konnektorról tölthető a Golf GTE.
A Volkswagen újdonsága a második hibird (benzin/plug-in) modell a limitált darabszámos inkább űrjárműre hasonlító XL1 után a gyár palettáján. A GTE elnevezés arra utal, hogy az ötajtós kompakt modell bár hibrid, tovább viszi a márka izgalmasabb vonalát, mint a sport modell GTI és a 184 lovas turbódízel GTD.
A hagyományos belsőégésű rész a jól ismert 1,4 literes négyhengeres direkt befecskendezésű benzinmotorból áll (150 LE), ehhez kapcsolódik a szinkronmotoros 101 lóerő teljesítményű háromfázisú elektromos egység a sebességváltóházba építve. A két egység együttes teljesítménye 201 lóerő, amely összehasonlítva a GTI modell 2.0 literes 220 lóerős teljesítményével kiváló adat. A hibridautó dinamikája is kiváló a 0-100-as sprintet 7,6 másodperc alatt teljesíti, ami alig 1 másodperccel rosszabb, mint a GTI-é.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |