Átalakítások a HVG-nél: tovább bővült a hvg.hu.
Július 1-től a HVG Zrt. 2012-es stratégiájának megfelelően a hvg.hu keretei között működnek tovább a techline.hu, az automenedzser.hu és az ecoline.hu tematikus site-ok. Ez utóbbi a portál Gazdaság rovatának részévé válik, s a jövőben személyes pénzügyi döntésekhez szükséges információkkal is kiegészül. Az eddig csak a cégautókra fókuszáló autós rovat tartalma jelentősen gazdagodik, átveszi az automenedzser.hu funkcióját, teszteket, tippeket, tanácsokat is fog adni az olvasóknak.
Az informatikai, távközlési témákat az új Tech rovat tartalmazza, mely praktikus anyagokat, tanácsokat közöl az IT, a mobil eszközök, alkalmazások tematikában. A Gazdaság rovatot továbbra is Bogár Zsolt irányítja, az autós rovat vezetője Bíró Csongor marad, a Tech rovaté pedig Balogh Csaba lesz.
A rovatbővítéssel az internetes portál hirdetési piaci pozíciója is erősödik, hiszen a kisebb tematikus szájtok eddig önállóan mért forgalma júliustól már a hvg.hu-t „gazdagítja”.
A portfólió-átalakításhoz a szervezet összetétele is igazodik. Az online divíziót Kékesi Zsuzsa vezeti majd, aki eddig a DPI-t (digitális program iroda) irányította. A DPI integrálódik a cég informatikai szolgáltatásait, valamint infrastruktúráját fejlesztő és üzemeltető IT-részlegbe. Az így kialakított új egység igazgatója Király Lajos (eddigi IT-vezető) lesz.
A termékmenedzseri rendszer működését a változások nem érintik, kivéve a hvg.hu-t, amelynél ezt a funkciót a divízióvezető fogja betölteni. Dely Tamás tartalom- és termékfejlesztési igazgatói pozíciója megszűnik.
A kedvezőtlen gazdasági környezet miatt kieső bevételek ellensúlyozására más pontokon is korrekciókra került sor, a lapértékesítési és a marketing részleg összevontan működik tovább Tóbiás Andrea terjesztési- és marketingigazgató irányításával. Csökken a fixen foglalkoztatott szerkesztők, újságírók száma, a dokumentáció és az adminisztráció mérete.
Az átalakításoknak megfelelően a HVG Zrt. továbbra is elsősorban a piacvezető HVG hetilap és a hvg.hu hírportál versenyképes működésére, a minőség és a hatékonyság növelésére törekszik. A nyomtatott HVG-t jelenleg több mint 300 ezren olvassák és a magyar döntéshozók 60%-át éri el. A hvg.hu látogatószáma mintegy heti 500 ezer, a teljes internetes portfólióé heti 800 ezer fő, s így a hazai netezők 31%-át, a diplomás olvasók 39%-át éri el.